Oferta

  • Diagnoza i konsultacja w Ośrodku Terapeutycznym Przystań Szkraba
  • wywiad z rodzicami 1,5 h
  • obserwacja dziecka 1 h
  • konsultacja
  • informacja zwrotna oraz propozycja programu terapii dostosowana do indywidualnych potrzeb oraz wieku dziecka.
    Koszt 400zł
    Po zaakceptowaniu programu:

TOR I: 30 godzin tygodniowo
miejsce: Przedszkole niepubliczne Chatka Skrzatka ul. Żołny 24F
dokumenty potrzebne do rozpoczęcia terapii: orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego oraz wytyczne z Ośrodka Terapeutycznygeo Przystań Szkraba dotyczące metod i sposobu postępowania w pracy z dzieckiem
koszt pakietu: ustalany indywidualnie
zawartość pakietu:

  • terapia indywidualna ( wg.ustaleń terapeutów i psychologów) metodami wybranymi PO konsultacji i dopasowanymi do indywidualnych potrzeb dziecka
  • terapia grupowa metodami: Weronika Sherborne, MDS (metoda dobrego startu), SI (integracja sensoryczna), dogoterapia itp.
  • diagnoza i terapia logopedyczna
  • zabawa ukierunkowana z rówieśnikami oraz pozostałymi dziećmi w przedszkolu
  • zabawa swobodna pod okiem nauczyciela wspomagającego lub terapeuty cienia
  • zajęcia wspomagające integrację ze środowiskiem przedszkolnym oraz z rówieśniczym
  • zajęcia przygotowujące dziecko do funkcjonowania przedszkolnego i codziennego ( trening czystości, umiejętności społeczne, trening komunikacji)
  • zajęcia z zakresu wczesnej interwencji
  • trening budowania relacji rówieśniczych i rozwijania samodzielności
  • uczestnictwo dziecka w wycieczkach, wyjazdach, wydarzeniach przedszkolnych, branie udziału w przedstawieniach i czynny udział w życiu przedszkola
  • indywidualne podejście (dostosowanie dnia do potrzeb, możliwości i samopoczucia)
  • obszerna informacja zwrotna dla rodzica/opiekuna na temat " dnia w przedszkolu" od osób zajmujących się dzieckiem: psychologa, terapeuty, logopedy oraz pedagogów
  • konsultacje z terapeutą prowadzącym – raz w miesiącu na temat przebiegu terapii i postępów podopiecznego oraz omówienie zaleceń każdej z osób zajmujących się dzieckiem
  • ścisła współpraca z rodzicem, terapeutą prowadzącym, cieniem, wychowawcą grupy, psychologiem oraz logopedą
  • raz w miesiącu spotkanie z psychologiem przedszkolnym/logopedą lub pedagogiem na temat postępów/zaleceń/pomysłów dotyczących funkcjonowania dziecka w placówce
  • szkolenie i monitorowanie zespołu zajmującego się wychowankiem przez terapeutę prowadzącego
  • stały dostęp i wsparcie przez psychologa przedszkolnego oraz pedagoga – pracujących na co dzień w przedszkolu.